La Orgía nocturna de los vampiros + Italo disco

Kolejna podwójna nocna prezentacja ; ]

Milano calibro 9 [1972]

Nawet się oglądało ciekawie.W filmie takie atrakcje jak między innymi:

– dwie paczki-bomby,

– Barbara Bouchet,

– i inne.

Sympatycznie zrobione zdjęcia, przyjemnie mi oko latało po kadrach.Rozwiązanie akcji bardzo oryginalne.

Milano Calbro 9

Vampires Night Orgy

Jako drugi:

La Orgía nocturna de los vampiros a.k.a. Vampires’ Night Orgy 1973

Czyli orgia wampirów (tłumaczenie Filmweb.pl). Tyle w tym filmie orgii, w najnowszym znaczeniu tego słowa, co w “Słowie na niedzielę”. Zmęczyłem jednak do końca.

Kolejny filmowy wpis… …a czemu nie : P

(za bardzo się jak widać nie rozpisałem… …bo już późno…)

3 thoughts on “La Orgía nocturna de los vampiros + Italo disco”

  1. nie wiem ale chyba masz jakąś manie oglądania filmów w sumie to dobrze 🙂 nawiązując i też trochę odbiegając ja natomiast widziałam dziś “Barbarella’e” z Jane Fonda i muszę przyznać że film z dość mocno zaakcentowanym podtekstem erotycznym 😉 no i z 1968, zastanawia mnie jeszcze jedno czy to po tym filmie Duran Duran postanowiło dąć nazwę zespołu?

    Ale czy stare filmy sensacyjne same w sobie wystarczą?

  2. P.S.
    Odpowiedź dało mi Google. Duran Duran powstał 10 lat po filmie, można stwierdzić że ich nazwa nie wymagała dużej inwencji twórczej i wysiłku.

Leave a Reply

