Boso przez buraki / think linux

W Stylu programu tvn Style’owego, który prowadzi Pan chodzący na boso po świecie (rispekcik), zdam relację z tego co mnie wkurza, a dokładniej dzisiaj wkurzyło.

NIE LUBIE, jak ktoś przychodzi do domu, w którym nikt nie pali, i nie potrafi tego uszanować.

NIE LUBIE, jak sobie pali tam gdzie normalnie się przygotowuje posiłki i myśli że jest ok.

NIE LUBIE, jak ktoś po chamsku zachowuje się jak u siebie, kiedy nie ma do tego prawa i na to zezwolenia, bo nie jest u siebie i nigdy nie będzie będąc tu gdzie jest.

Brak kultury i przyzwoitości, a do tego zupełny brak odpowiedniej higieny osobistej (w nocy nie  umył i rano nie umył zębów), do tego kozak jakich mało, według siebie oczywiście, lecą z dupy liście.

Podsumowując, dziś rano zajarał mi ktoś peta w kuchni, ja się tak wkurwiłem jak pani Basia widząc jak pies wali srakę w windzie, albo jak polish slave, wtedy kiedy bezzębna Marta z opuchniętymi dziąsłami walnęła drzwiami aż szyba wypadła. Jeszcze nie wybuchłem.

PeeS (trzy)

towarzyszka – szyszka palacza buraka (oby nie życiowa), jest na tyle zaślepiona gównem, że nawet gdyby nasrał tam, gdzie się przygotowuje posiłki, to zrobiła by to samo co dziś, czyli posprzątała po misiu i popryskała zapachem do WC, który to zapach opadając na naczynia znajdujące się na suszarce, tchnie nowy smak w nasze szare potrawy.

PS2

nie ma to jak zapalić w domu, a dwie minuty potem wyjść na zewnątrz, nie wpadłby na to nawet minister edukacji, były.

PS3

Myjcie zęby rano i wieczorem.

(Xbox)PS4

PATOLOGIA

Nintendo Wii

Oczywiście jestem świadom tego, że ja żyje w średniowieczu, a wszyscy inni zapierdalają stakami kosmicznymi do pracy jak w serialu Hanna – Barbera Jetsonowie, nie potrzebują oczywiście opon zimowych bo ich pojazdy nie dotykają przecież ziemi. Ja musze poćwiczyć stopy bo mam dziurę w podłodze jak Fred Flinstone.

Advertisements

2 thoughts on “Boso przez buraki / think linux”

  1. mowi sie, ze “zaczyna sie na gebie, a konczy na dupie”, strach pomyslec jak z higiena w dolnych okolicach skoro juz u gory zapodaje jak swojego czasu w 107 w spojniku…

  2. nóg i innych rzeczy nie czułem, oprócz swoich (obecności, nie zapachu)a to dlatego, że są przytwierdzone do mnie na stałe. w pewnym DSie było czuć nawet jak swoich nie miałeś,i nawet galaretkaWC nie pomagała.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s