Chef’s Chocolate Salty Balls

dostałem odpowiedź  z KaCetu, kolo albo za bardzo się starał i mu nie wyszło z tekstem tego mejla, lub miał być to szyderczy email docelowo, w każdym bądź razie dla mnie wygląda to na typowy przykład braku profesjonalizmu, a może nawet i intelektu deficyt.

Zabawiłem się dziś w wielkiego brata i pooglądałem sobie radio, a dokładnie nie tylko reggae. W sumie ciekawie wyglądała tańczaca prezenterka i wszystkie inne rzeczy które można(było) tam zobaczyć. Generalnie to nie był  pierwszy oglądany przeze mnie lajf strimng ze studia jakiegoś radia, ale pierwszy z audycji której słucham i lubię – może dlatego mi sie tak podobało (a może za rzadko wychodzę z domu). Marika zabrała notatki i płyty i opuściła studio, ja wziąłem kosmetyki i czerwonego Z – meteora i poszedłem do garażu pielęgnować.

sezon na SP wciąż trwa

Leave a Reply

