allthatblogingshit

O tym, że po giełdzie przespałem pół dnia i obudziłem się rano, o tym że zadzwoniłem z życzeniami dzień później, a dwa dni po telefonie  od G. oddzwoniłem, o tym że kupiłem zasłonkę alu-looney tunes, o tym że czytam teraz w pracy to (kilka tygodni po filmie na jej podstawie), o tym ze kupiłem to, toto i to i jeszcze jedno wygrałem w FRS (ale jeszcze na nią czekam), o tym że mimiki nie zastapią emoty, o tym że dziecko rośnie, o tym że Initial D już trzeci sezon, i o tym że japanorama już na finiszu, i o tym że coraz rzadziej tu literami, a coraz częsciej obrazkami.

Leave a Reply

