60

Jak zwykle ostatnio trochę zakupów,  i jeszcze trochę zakupów, dla niektórych co prawda zakupy bezwartościowe, ale wszystko się wszystkim kiedyś przydaje, więc może i tobie się przyda… Na wyspie pora przeprowadzek, do tego skype me b…, przynajmniej sobie pogadamy i pomachamy. Nadeszła pora rozprzestrzeniania się większej liczby wirusów niż w pozostałej części roku (się ich rozprzestrzenia), więc oprócz chorób, na które nie ma jeszcze szczepionek i na które szczepionki już są, można też złapać chorobę ( a konkretnie jej aktualną odmianę), na którą szczepionka jest ale nie każdy się przeciwko niej szczepi. Gdy poczułem na plecach oddech choroby wybrałem się do lekarza, co by mnie całkowicie nie rozłożyło, i co bym może parę dni wolnych dostał na walkę z chorobą. Dni wolnych od MD nie dostałem, więc musiałem swoje cenne DW w ilości dwa wykorzystać na znormalnienie. Zamiast dni wolnych dostałem od MD instrument do walki z Żywym (3/24h) i można powiedzieć, że udało się zapobiec tygodniowej męczarni kosztem dwóch wygrzanych dni, kuracja w trakcie. Zająłem się znowu trochę społecznościowymi, począwszy od wizyty na dawno nieodwiedzanej mojej spacji, na założeniu, długo oczekującego na założenie, fejsbuka skończywszy.

Do końca planowego uczęszczania do zakładu przedpracy pozostało jeszcze 60 dni kalendarzowych, 60,  w trakcie których mogę jeszcze coś przedsięwziąć, 60  po których przedpraca powinna stracić PRZEDrostek (choć zakład przedpracy nie powinien, a nawet nie może zostać zakładem pracy).

Pierwszy raz musiałem jechać Felą do WR przez Kazachstan, a droga tam to nie autobahn, i wytłukłem F. tak mocno, w trakcie tych 20 kilku kilometrów, jak to mi nie udało się w trakcie podróży do OKR. No i do tego wzrost spożycia mieszanki ze względu na wyboje.

Leave a Reply

