Wywiad

Pochwalić muszę A. za bycie wzorową Soulsister, jednak nie ma to jak konkretna rozmowa na konkretny temat. Popatrzyłem dziś dokładnie na siebie i zobaczyłem ciebie, wtedy kiedy to ja skopałem sprawę. Nie ma to jak empirycznie odczuć skutki swoich działań, w końcu nic w przyrodzie nie ginie i “jak gówno z siebie dajesz to do ciebie wraca“. Obawiam się, że powoli zaczynam obsesyjnie się zachowywać. Do T.W. mi jeszcze brakuje mnóstwo (i dobrze) ale powoli zbliżam się do mięśnia, co prawda jeszcze daleko. Mam tylko nadzieję, że nie będę nigdy taki sam jak oni, o nie, newa ewa.

Jutro wywiad, może mała symulacja:

Jak spędza pan wolny czas?

– Filmy, fotografia, największe osiągnięcie z tym związane to chyba…

Jakim kluczem kierował się pan wybierając oferty pracy?

– Generalnie wybieram te, oferty co do których spełniam wszystkie, bądź większość wymagań, nie marzy mi się ( jestem misiem -tralala) koniecznie praca w zawodzie, ale na pewno chciałbym pracować gdzieś, gdzie mogę wykorzystać większość posiadanych umiejętności, a uważam, że stanowisko, na które aplikuje pozwoli mi właśnie na to.

Czy zamierza Pan poszerzyć swoje wykształcenie?

– tak oczywiście, na pewno jeśli zaistnieje taka konieczność, poszerzę swoje wykształcenie w dziedzinie powiażanej z wykonywanym przeze mnie zawodem.

Co Pana martwi?

(Martwi mnie, że mnie nic nie martwi.) Martwi mnie, od jakiegoś czasu, to że nie potrafiłem znaleźć pracy, która pozwoliłaby mi na być w pełni niezależnym. Martwią mnie tez czasem sprawy globalnego ocieplenia ; P

– Czy preferuje Pan prace indywidualną, czy w grupie?

Każdy rodzaj pracy ma swoje zalety, praca w grupie przebiega szybciej ponieważ każdy może odpowiadać za inną część zadania do wykonania. Praca indywidualna także nie sprawia mi kłopotu, zadania do indywidualnego wykonania z reguły są mniej obszerne niż te, którymi zajmuje się grupa ludzi.

– Jakie są Pańskie oczekiwania wobec naszej firmy?

Oczekuję ciekawej pracy, możliwości zdobycia nowego doświadczenia, poznania wielu ciekawych ludzi, poznania procedur obowiązujących w …

– Dlaczego zainteresowała Pana nasza oferta?

Państwa oferta wpasowuje się idealnie w ścieżkę zawodową, która rozpocząłem moim stażem ( no tak niekoniecznie można powiedzieć), (…)

– Kiedy Pan może zacząć dla nas pracować?

Najszybciej jak to możliwe.

A teraz po angielsku…

Leave a Reply

