Stayin’ hard (like an erection)

Właśnie skończyłem oglądać dokument prowadzony przez M. Scorsese, na kulturalnym kanale zmontowanym za pieniądze abonamentu. Teraz gadam z B. a zaraz na tym samym kanale I.B. i  film.

Po oczekiwaniach dniami i nocami doczekałem się odpowiedzi, i dotarło do mnie, że nie jestem pierwszy, ale dopiero trzeci, więc dzieje się to samo co zwykle, czyli życie…

…ale wiadomo, stayin’ hard like an erection

…co tyczy się też innych dziedzin.

wysyłam aplikacje, czytam książkę, ćwiczę korę mózgową rosyjską łamigłówką, prawie studenckie życie, tyle że bez kampusu i tych kilku rzeczy(które tam są).

Twoje “19te” urodziny, więc tu też życzę ci tego wszystkiego…

Leave a Reply

