4tek

Z długo oczekującego na obejrzenie DVD film Romana P.

Następnie skomponowany za pieniądze z abonamentu repertuar TV, a w nim F.F. ze swoim prześmiewczym dla wszystkich show filmem, choć na początku tempo spaghetti western. Mimo, że film datowany jest na MCMLXXXV to miałem wrażenie, że widzę obecny stan polskiej telewizji, tańce, melodie i inne szyty w jednym miejscu.

61. na pewno

rozsyłam się, rozsyłam  się, jutro pierwszy anons kończy ważność, więc hmm…

najlepiej nie oczekiwać zbyt wiele, a dostanie się więcej, w najgorszym wypadku tyle  ile się oczekuję.

Dziwna sprawa bo jeszcze nigdy tak nie było, na pewno dawno tak nie  było,  trzyma cały czas ?, hmmm, może wreszcie puści, a co jeśli złapie z obydwu stron? , oj raczej nie (?). Nie oceniam, nie potępiam. Odmul dup*ę i zadzwoń…? Tylko czy to coś zmieni? Może nieodpowiedni jestem, robię nieodpowiednie rzeczy, nierobienie to też robienie (brak odpowiedzi to też odpowiedź), bo najprościej by było zrobić wszystko oldschoolowo i zwalić winę na wszystko inne prócz siebie+nienawiść [I hate her crooked teeth. I hate her 1960s haircut. I hate her knobby knees. I hate her cockroach-shaped splotch on her neck. I hate the way she smacks her lips before she talks. I hate the way she sounds when she laughs. I HATE THIS SONG!  – Sir, you need to get off the bus.] Czy Ty tak robisz?

To chyba nie mój styl, albo jeszcze nie ten poziom/etap. Choć przychylam się do pierwszej części bardziej. Tylko czy już wszystko wiadomo? zawsze ku*rwa coś

Przypomniała mi się historia jak pani dentystka porozrywała dziąsła pacjentce wiertłem(lub jakimś innym narzędziem) i zjadła ciastko czekoladowe po wszystkim*. Więc nawpierdalaj się ciastek, a jedzeniem odwrócisz uwagę. **

Chyba znowu muszę spojrzeć na sprawę z perspektywy osoby 3ciej.

– ha ha gupek.

60. urodziny Bära z Berlina,

61. będę świętował razem z nim.

Jest już plan na przyszły tydzień, doczekać się nie mogę jego realizacji [po mojemu] tak jak niektórzy się nie mogą doczekać obejrzenia rejestracji na żywo.

_______________________________

*follow up  dla tych co chodzili  na psychologię

** z cyklu działania mające na celu odzyskanie równowagi wew. – utrzymanie realistycznego spojrzenia na życie i siebie (często pomocne w tym prowadzenie dziennika) wg. J.P.