7mka i A4ka

Wynajmuję w 7ce, mieszkam i prawie pracuję. Wygląda, że wszystko na dobrej drodze, ale tsii póki nic nie podpiszę. Udało pojechać mnie się, na wycieczkę w opolskie województwo, gdzie jak zawsze wybornie, wesoło i przyjemnie. Po prostu lubię przyjeżdżać tam. Z Krk po drodze nie czeka mnie nic tylko świetna gładka i szeroka autostrada, od początku do końca. Tylko samochód trochę wolny, któremu zrobiłem przy okazji test prędkości.

W dzień kobiet, poszedłem zobaczyć  nowy film Romana, który ukończył w częściowym zniewoleniu. Trochę tam klimatu ze Śmierci i dziewczyny i humoru z Dwóch ludzi i szafy. W fotel mnie nie wgniotło, ale oglądać się dało.

Jeśli jesteś w dołku lub mieszkasz w norze (niekoniecznie króliczej) to nie pozostaje nic innego jak wyjść z króliczej nory razem z Alicją i T.  Burtone*m. Całkiem przyjemne widowisko 3D. Komputerowy świat nawet sprawnie wylewa się z ekranu przez okulary tri di. Wyszedłem nawet zadowolony. Jedyny plus kupy reklam w multipleksach to to, że możesz się spóźnić parę minut i film się jeszcze nie zacznie. Kilka fajnych tekstów, a między innymi:

A.: Sometimes I’ve believed as many as six impossible things before breakfast.

________________________________________________________

The Mad Hatter: Have I gone mad?
[A. checks Hatter’s temperature]
A.: I’m afraid so. You’re entirely bonkers. But I’ll tell you a secret. All the best people are.

________________________________________________________

Jeśli chodzi o 6 rzeczy niemożliwych to też miałbym swoją listę.

Co do ostatecznego rozwiązania Pewnej kwestii, to musi tak  być i już. Dochodzę do wniosku,  że to jednak ktoś inny poza mną spierdolił sprawę i to już dawno, a na koniec serwuje mi końska dawkę hipokryzji. Co prawda nadzieja matką głupich, cóż jestem jej dzieckiem, ale…

Czyżby jedna z rzeczy niemożliwych, w które wierzy się przed śniadaniem?

Powiem sobie tak:

You’re entirely bonkers. (…) All the best people are.

Leave a Reply

