Na sportowo

Jak co sobotę, chciałem też dziś obejrzeć dwa spotkania kolejnej kolejki Top 14 na stacji, która jako jedyna polska stacja je transmituje. Niestety pierwszego powtórkowego spotkania nie obejrzałem, ponieważ ktoś postanowił zrobić z przegranej polskich szczypiornistów drugie WTC 9/11, albo co najmniej Tu-141 plus drzewa, i zamiast mojego powtórkowego meczu mieliśmy kilkugodzinny serwis informacyjny na temat MŚ 2010 we Włoszech (łącznie ze sprawozdaniem na żywo z lotniska gdzie właśnie mieli lądować zawodnicy). Na szczęście drugi mecz poleciał tak jak powinien.

Skoro jesteśmy przy sporcie, a W-F to przecież sam  sport, trzeba wspomnieć o kolejnym serialu z domowego box office’u, którego nie mam w domu (HBO dzifko). Po nawet ciekawej przygodzie z True Blood, oraz porażającym w swoim dalszym rozwoju, po nawet niezłym pilocie, Glee (chyba, że po prostu nie jestem w grupie docelowej), przyszedł czas na historię nauczyciela W-Fu i historii, który postanowił znaleźć sobie dodatkową pracę. Hung (po polsku Wyposażony), bo taki ma tytuł serial o dobrze wyposażonym facecie zarabiającym, ze względu na okoliczności w jakich się znalazł, na swoim wyposażeniu. Po pięciu odcinkach, które obejrzałem, chcę oglądać dalej, ponieważ serial daje radę. W przeciwieństwie do zadowolonych z oferowanej im długości klientek Richarda Ray’a, bo tak na imię nasz główny bohater, ja z długości trochę zadowolony nie jestem  – odcinki mają za krótki czas trwania o jakieś 6 – 10 minut. Oglądając Hung nasunęło mi się kilka pytań:

– Czy czas abym ja też zatrudnił się w tej samej branży?

– Czy mam poszukać artystki, która zaprosi mnie na herbaciany test?

i oczywiście pytanie trzecie:

Czy widzowie serialu  zobaczą kiedyś wyposażenie Ryśka od WueFu in the flesh?

Teraz co by zakończyć sportowo idę biegać, bo nie mam nic lepszego do roboty w sobotnią noc. Choć też nie lubię robić w sobotę tego co robią wszyscy tylko dlatego, że tak zwykło się robić, co nie znaczy, że zawsze w sobotę biegam.

Leave a Reply

