Przejście od Mazurka do Poloneza

Przejście od Mazurka do Poloneza, walce i Filharmonia Narodowa, czyli drugi etap XVI Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. F. Ch. Wszytko transmituje TVPK i to w DD 5.1 – niestety mam tylko telewizor stereo. Chociaż muszę przyznać, iż wcześniej wymienione przejście kojarzy mnie się co najmniej dwuznacznie, whatever…  Kiedy inni jarają się skokami polskich skoczków, mnie interesują występy polskich pianistów, jak na razie nie zawodzą.

Równolegle do drugiego etapu XVI M.K.P. odbywa się WFF, na którym planowałem być ( przynajmniej przez 3 dni), ale niestety wyszło inaczej, rok temu było tak samo z Dwoma Brzegami, a w tym już je zaliczyłem, więc może w przyszłym roku. Chociaż jeśli spojrzeć na przykład mojego wybierania się na ENH…

Obejrzałem najnowsze odcinki czwartkowych amerykańskich seriali, w poniedziałek premiera kolejnego sezonu Pscyh, więc zacieram już ręce. Kończę drugi sezon Miami Vice, powtórkowo, ale lubię więc oglądam, i oczywiście skończyłem drugą serię Hung.

Jeśli podczas seksu oralnego pomagasz sobie nosem to jest to już seks nazalno-oralny. Jeśli ktoś wpycha ci coś do nosa i każe jeszcze za to płacić, to jak to się nazywa?

Leave a Reply

