“Wear suits. Score chicks. Be awesome.”

Zamiast pełnometrażowych filmów przeważają u mnie długometrażowe sesje z serialami. Arrested Develeopment, w którym to we wzorcowym domu mieszka rodzina B. Jej członkiem jest między innymi Tobias Fünke pierwszy analist i therapirst w jednej osobie – w skrócie ANALrapist. Całkiem przyjemny korporacyjno-familijny-komediowy serial.

Showtime, podobnie jak HBO (nie ważne kto był pierwszy) zrealizowało pomysł na serial o samotnym rodzicu dorabiającym sobie na nielegalu. Co prawda główny bohater w Hung świadczył usługi swoim wyposażeniem, a Nancy Botwin zajmuje się nielegalnym przemysłem zielarskim – i nie są to dopalacze (fee) – to szkielet do obu seriali jest przynajmniej podobny. Nasza serialowa mama, która jest na pewno MILFem, popada w przeróżne tarapaty związane z narkobiznesem, realizując przy tym w każdym sezonie seksualne fantazje scenażystki/- tów. Weeds ogląda się dobrze, choć w miarę oddalania się od Agrestic (Agrestic, Majestic, RE-Agrestic – That’s RE-tarded), może wydawać się, że jednak czegoś w fabule zaczyna brakować. Braki te jednak zostają szybko wypełnione przez inne ciekawe elementy scenariusza. Kilka na prawdę ciekawych zwrotów akcji i trzymających w niepewności clifhangerów.

Ponieważ miałem dość oglądania w kółko (na przemian) 3 i 5tego, oraz 2 i4tego sezonu HIMYM, zawziąłem się i przysiadłem do obejrzenia wszystkich prawie 6 serii tego serialu. Po nadrobieniu zacząłem oglądać na bieżąco, pierwszy odcinek tego roku o numerze 13tym, z bardzo ciekawym odliczaniem do końca odcinka, kiedy to otrzymamy bad news, czekam na następny epizod, który w USA będzie już w poniedziałek, a do PL dotrze po kablach już we wtorek. To samo tyczy się Lie To Me – w tym tygodniu all new dobule bill.

Better off Tedd jest niezłym niezamulającym korporacyjnym serialem z dużą dozą dobrych punchlineów. Został mi jeszcze drugi sezon tej wspaniałej opery korporacyjnej.

Zabrałem się też za Deadwood, ale na razie tylko 2 odcinki zobaczyłem.

Rozpocząłem przygodę z Dexterem, który też okazał się być produktem sowtime.

I właśnie dlatego tak mało pełnometrażowych ostatnio. Jeszcze w tym miesiącu chcę zobaczyć Węże w samolocie, Szkołę Stewardess, Szkołę Stewardess 2 i Szkołę Stewardess 3 (jeśli jest), Airplane! i wiele wiele innych w tym temacie…

Miłego Lotu!

Leave a Reply

