Mój tydzień z moim tygodniem z Marylin

Codziennie przez cały tydzień zaczynałem oglądać ten film i obejrzeć w całości udało mnie się go dopiero wczoraj. Już na plakacie i w trailerze My week with Marylin roi się od zachwytów i pozytywnych “recenzji”.
Jeśli chodzi o M.Will*iams to jak najbardziej było ok. Miałem wrażenie, że twórcy lekcje odrobili, obejrzeli wszytkie filmy, materiały, zdjęcia z MM, ale brakowało trochę autentyczności, może nie tyle autentyczności ale czegoś więcej co pozwoliłoby zobaczyć trochę więcej MM niż wszyscy widzieli przed powstaniem filmu. Film w porządku, ale brakuje elementu, który pozwoliłby był  obejrzeć mi go za pierwszym podejściem.

Leave a Reply

